PROJECTMANAGER FINANCIEEL SYSTEEM


Uren: 24 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Zwolle

Voor de Gemeente Zwolle zijn wij op zoek naar een interim Projectleider Financieel Systeem.

Dit betreft een detacheringsopdracht, ZZP'ers die willen meedoen met deze aanbieding maar dat zelf niet kunnen kunnen zich op detacheringsbasis via ons laten aanbieden.

WAT GA JE DOEN?

In verband met de aanbesteding en de implementatie van een nieuw financieel systeem zoeken wij een projectleider voor gemiddeld 24 uur in de week voor de periode 1 juli 2024 tot 1 november met de optie tot verlenging voor de implementatie en nazorg.

Als Projectleider vervanging financieel systeem rond je het in gang gezette aanbestedingsproces af. Dit loopt volgens planning tot eind oktober 2024. Daarna leid je de implementatie met de gegunde leverancier in goede banen. Jij geeft daar richting en sturing aan. In het traject ben je verantwoordelijk voor de afstemming met de stakeholders, zoals stuurgroep, directie, ondernemingsraad, gebruikersgroep, SSC Ons, afdeling financiën en afdeling informatievoorziening. Het is vanzelfsprekend dat je de financiën daarbij bewaakt en oog hebt voor knelpunten en mogelijke risico's. De planning is om op 1 januari 2026 het nieuwe financieel systeem in gebruik te nemen. De laatste fase is die van nazorg en uitfasering huidig financieel systeem.

Je bent als projectleider als geen ander in staat om collega's te betrekken bij de te verrichten werkzaamheden en stippelt samen met hen de koers uit. Je staat de collega's pro-actief met raad en daad bij. Je hebt ervaring met de inbedding van een (financieel) systeem.

WAT NEEM JIJ MEE?

  • Je hebt ten minste een HBO diploma, gericht op het gebied van informatievoorziening, bestuurs- of bedrijfskunde. Aantoonbaar 3 jaar werkervaring, gedurende de afgelopen 5 jaar, met projectmatig werken in een gemeentelijke organisatie.
  • Je hebt aantoonbare, globale kennis van de werkprocessen van een afdeling financiën en een afdeling informatievoorziening binnen een gemeentelijke organisatie. Je weet wat er rondom de vervanging en inbedding van een informatiesysteem geregeld moet worden.
  • Je bent als persoon: communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling), resultaatgericht, oplossingsgericht, een teamplayer, sensitief, verbindend, kunt goed samenwerken, planmatig, zelfstandig en praktisch/pragmatisch.

WAT KRIJG JIJ?

  • Een uitdagende opdracht van 01 juli 2024 tot en met 31 oktober 2024 met optie tot verlenging;
  • Een uurtarief passend bij jouw ervaring & kennis, maximaal €105,-.

OVER DE OPDRACHTGEVER

Zwolle is een bruisende, veelzijdige Hanzestad en thuishaven van 130.000 inwoners, waaronder veel creatieve studenten, inventieve ondernemers en eigenwijze vrijdenkers. Hier geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken en samen optrekken. De bundeling van onze kennis, handelsgeest en creativiteit maakt Zwolle tot een diverse stad, opgebouwd vanuit een sterk netwerk. Zwolle ligt centraal in Overijssel. Door de goede landelijke bereikbaarheid is Zwolle een knooppunt en centrale speler in de regio.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29581610
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >